عصر خودرو

سازمان هواپیمایی اعلام کرد

ازسرگیری پرواز‌های ایرفرانس به ایران از فردا

ورود وزیر حمل‌‌ونقل فرانسه در نخستین پرواز

عصر بازار- طبق اعلام سازمان هواپیمایی پس از امضای توافقنامه از سرگیری پروازهای پاریس-تهران، مقامات حمل و نقل هوایی فرانسه، مقامات سازمان هواپیمای کشوری و وزیر حمل و نقل فرانسه، فردا مسافران ویژه اولین پرواز پاریس- تهران خواهند بود.

ازسرگیری پرواز‌های ایرفرانس به ایران از فردا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی این سازمان، در این‌باره اظهار داشت: ‌خبرگزاری فرانسه‌ از روند رو به افزایش متقاضیان مسافران فرانسوی در سال 2016 برای بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی ایران مطالبی را منتشر کرده است.

    وی گفت: جزایر قشم و کیش، شهرهایی نظیر تهران، شیراز، اصفهان، اردبیل، یزد، کاشان، همدان، تبریز، رشت، گرگان و منطقه باستانی شوش از جمله مقاصد گردشگران فرانسوی به شمار آمده است.

    مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پروازهای ایرفرانس از سال 2008 به ایران قطع شده بود، اظهار داشت: براساس برنامه تعیین شده پروازهای برنامه‌ای ایرفرانس از فردا 29/1/95 از سر گرفته خواهد شد و چهار پرواز در هفته انجام خواهد داد.

    وی‌ ورود این هواپیما به فرودگاه حضرت امام (ره) را در ساعت 20:20 دقیقه اعلام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها