عصر خودرو

مذاکرات جدید نفتی ایران و بارسلونای اسپانیا آغاز شد

عصر بازار- پس از امضای قرارداد اکتشاف نفت، دور جدید مذاکرات ایران و شرکت بارسلونای اسپانیا به منظور امضای قرارداد خرید محصولات پتروشیمی آغاز شد.

مذاکرات جدید نفتی ایران و بارسلونای اسپانیا آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، بارسلونای اسپانیا از شرکت‌های نوظهور در صنعت نفت ایران است که در دوران لغو تحریم‌ها به دنبال امضای قراردادهای جدید نفت و پتروشیمی است.

    بر این اساس هیاتی از شرکت بارسلونای اسپانیا با سفر به تهران گفتگوهایی را به منظور امضای قرارداد خرید برخی از محصولات پتروشیمی و پلیمری از ایران آغاز کرد.

    مجید باطن مدیر بین‌الملل انجمن کارفرمایی پتروشیمی با بیان اینکه نمایندگان شرکت بارسلونای اسپانیا به دنبال امضای قرارداد خرید برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک و سنگین، پروپیلن و پلی پروپیلن از شرکت‌های پتروشیمی ایران هستند، گفت: قرار است به زودی مذاکرات نهایی بین برخی از شرکت‌های ایرانی و این شرکت اسپانیایی انجام شود.

    سال گذشته قراردادی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت بارسلونای اسپانیا به منظور اجرای یک پروژه اکتشاف نفت امضا شده بود.

    بر این اساس با امضای قرارداد مطالعه مشترک زمین شناسی و ژئوفیزیکی اکتشافی حوضه رسوبی زاگرس در استان هرمزگان با بارسلونا اسپانیا، این شرکت اروپایی موفق به امضای نخستین قرارداد نفتی با ایران شده است. ارزش قرارداد اکتشاف نفت بین شرکت نفت و بارسلونا حدود دو میلیون یورو اعلام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها