عصر خودرو

شرکت های آلمانی نگران بازگشت تحریم ها نیستند

نگاه مثبت اروپایی ها به بازار ایران

عصر بازار- عضو هیات مدیره انجمن ماشین سازی آلمان با بیان اینکه بازار ایران جذاب و روبه گسترش است، گفت:‌ شرکت های آلمانی درباره بازگشت تحریم ها نگرانی ندارند و در پی توسعه فعالیت های خود در ایران هستند.

نگاه مثبت اروپایی ها به بازار ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا‌، «رایفن هویزر» روز جمعه در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از لغو تحریم ها در نظر داریم بازار خود در ایران را پس بگیریم، افزود: شرکت های چینی نمی توانند رقیب شرکت های آلمانی در بازار باشند و به سبب کیفیت برتر، فعالیت های خود را در بازار ایران گسترش می دهیم.
    وی اضافه کرد:‌ شرکت های آلمانی درباره بازگشت تحریم ها نگرانی ندارند و در پی توسعه فعالیت های خود در ایران هستند.
    عضو هیات مدیره انجمن ماشین سازی آلمان ادامه داد:‌ البته مشکلات مربوط به تحریم به طور کامل رفع نشده و بخشی از مشکلات بانکی باقی مانده است.
    هویزر با تاکید بر اینکه نگاه اروپایی ها به بازار ایران مثبت است، افزود: شرکت های اروپایی و از جمله آلمانی خواستار حضور در ایران و مشارکت با شرکت های ایرانی هستند.
    عضو هیات مدیره انجمن ماشین سازی آلمان درباره مشکلات فعالیت بازار ایران گفت: مهمترین نقطه ضعف اقتصاد ایران، ضعف بازار رقابتی نبودن است، دولتی بودن اقتصاد فعالیت ها را سخت می کند و همچنین وجود واسطه ها سبب می شود که مشتریان نهایی ضعیف شوند.
    وی با بیان اینکه آینده بازار ایران مثبت و مطلوب است گفت:‌ ایران دارای جمعیت جوان و بازار گسترده ای است و تقاضای روبه گسترشی در بازار وجود دارد.
    عضو هیات مدیره انجمن ماشین سازی آلمان افزود:‌در صورتی که شرایط فعالیت در ایران تسهیل شود، رونق اقتصادی بیشتری ایجاد و فعالیت ها گسترش می یابد.
    دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 25 تا 29 فروردین ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها