عصر خودرو

مرکز مالی ایران با همکاری دانشکده صنعت نفت برگزار می کند

اولین دوره آموزشی Mini MBA برای مدیران مالی

عصر بازار- اولین دوره آموزشی Mini MBA با گرایش های مدیریت مالی ، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی توسط مرکز مالی ایران با همکاری دانشکده صنعت نفت دانشگاه نفت تهران خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

اولین دوره آموزشی Mini MBA برای مدیران مالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران از برگزاری اولین دوره آموزشی Mini MBA با گرایش های مدیریت مالی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی با همکاری دانشکده صنعت نفت دانشگاه نفت تهران خبر داد.

    وی درباره ضرورت برگزاری این دوره های آموزشی گفت: تمام مدیران بخش های مالی و سرمایه گذاری؛ نهادهای دولتی و نهادهای مالی بخش خصوصی باید قادر باشند خود را با تغییرات و نوآوری های مداوم محیطی منطبق و سازگار سازند. این مهارت ها می تواند در برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت تلاش ها برای تغییر، نقش مهمی ایفاء کند و دید وسیع تری برای مقابله با چالش های فراروی مدیران قرار دهد.

    نقوی تصریح کرد: تعداد مدیرانی که فرصت کافی برای شرکت در دوره های طولانی مدتMBA  را ندارند، افزایش یافته است و آنها به دنبال دوره های کوتاه مدت جایگزین MBA هستند. از همین رو دوره Mini MBA که دانش تخصصی مربوط به یک عنوان یا ابزار مدیریتی است، ظرف مدت کوتاه تری به فراگیران آموزش داده می شود. این دوره ها به افراد اجازه می دهد تا توانایی و مهارت های خود را در استفاده از یک ابزار مدیریتی تقویت نموده و از این طریق در حرفه خود پیشرفت کنند.

    مدیرعامل مرکز مالی ایران در ادامه افزود: دوره آموزشی Mini MBA در مدت 288 ساعت ، سه ترم تحصیلی در طی یک سال برگزار می شود. داشتن حداقل مدرک کارشناسی ، ارسال رزومه و قبولی در مصاحبه حضوری از پیش شرط های حضور در این دوره هاست. متقاضیان می توانند تا 15 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت مرکز مالی ایران به آدرس www.ifc.ir  (بخش آموزش) ثبت نام کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها