عصر خودرو

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت :

زنگنه در نشست دوحه شرکت نمی کند

عصر بازار- مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران به دلیل برنامه های از پیش تعیین شده خود در نشست تولید کنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک در دوحه شرکت نمی کند.

زنگنه در نشست دوحه شرکت نمی کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، اکبر نعمت اللهی اظهار کرد : وزیر نفت ، مواضع ایران را در گفت و گوهای دوجانبه و چند جانبه با برخی از همتاهای خود در گروه تولید کنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک مطرح کرده ، ایران امضاء کننده توافق آتی دوحه نخواهد بود و این موضوع با درک اکثریت تولید کنندگان نفت همراه بوده است.
    وی گفت: حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در هیات عامل اوپک در این نشست شرکت خواهد کرد.
    مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت تاکید کرد، ایران از تلاش کشورهای عضو و غیرعضو اوپک در این نشست برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت حمایت می کند.
    اعضای اوپک (به غیر از لیبی و گابن) و کشورهای تولید کننده نفت غیر عضو اوپک ( به غیر از کانادا، آمریکا و نروژ ) در مجموع 25 کشور به همراه دبیر کل اوپک روز یکشنبه 29 فروردین در نشستی در شهر دوحه قطر گردهم خواهند آمد تا طرح پیشنهاد شده فریز نفتی (حفظ سقف تولید نفت در سطح ژانویه 2016) را بررسی کنند.
    جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده است برای بازپس گرفتن سهم خود از بازار نفت و رساندن سطح تولید نفت خود به سطح قبل از تحریم ها امضاء کننده طرح فریز نفتی نیست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها