عصر خودرو

تازه ترین پیش بینی از آینده قیمت نفت

روزهای پرشانس بازار نفت آغاز شد؟

عصر بازار- تاجران نفت جهان پیش بینی کردند که دوران بد بازار نفت تمام شده است.

روزهای پرشانس بازار نفت آغاز شد؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرآنلاین، هیئت رییسه بزرگترین انجمن تاجران نفت گفتند که به احتمال زیاد بدترین وضعیت بازار نفت به اتمام رسیده است و پیش بینی می کنند که در سال آینده هر بشکه نفت بیش از 50 دلار شود.
    بر اساس این گزارش، یکی از تاجران نفت اظهارنظر کرد که دیگر کاهش قیمت نفت تمام شده و شروع پایان دوره کاهش قیمت است.
    قیمت نفت پس از کاهش بی سابقه در 12 سال گذشته، بعد از افزایش تولید نفت آمریکا به روند صعودی خود بازگشت. بزرگترین تجار نفتی در سوییس جلسه ای در این باره خواهند داشت؛ در حالی که اعضای اوپک در 17 آوریل در دوحه درباره فریز نفتی بحث خواهند کرد.

    تا جایی که اتفاق خاص سیاسی یا اقتصادی در جهان رخ ندهد، تاجران نفت عقیده دارند پس از توافق در طرح فریز نفتی و توقف تولیدات، در 3 ماه سوم سال قیمت نفت روندی صعودی طی خواهد کرد و شاهد رونق بازار نفت خواهیم بود.
    در حالی که قیمت نفت با افزایش یک درصدی در روز گذشته رو به رو شد و به بشکه ای 43.27 دلار رسید. کارشناسان معتقدند تا آخر سال 2016 قیمت نفت به بشکه ای 60 دلار و در سال 2017 به 80 دلار می رسد.
    تاجران نفت منتظر برداشته شدن کامل تحریم های بانکی برای ایران هستند تا بتوانند تجارت نفتی با کشور تولیدکننده نفتی بزرگ داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها