عصر خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

قطعا وزیر نفت اخبار خوبی در زمینه خوراک دارد

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود ۱۲ هزار واحد تولیدی پتروشیمی در کشور ابراز امیدواری کرد که وزیر نفت اخبار خوبی را به واحد‌های بالادستی پتروشیمی در زمینه‌ی خوراک بدهد.

قطعا وزیر نفت اخبار خوبی در زمینه خوراک دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، نعمت‌زاده در همایش ایران پلاست با اشاره به این‌که امروز در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی رشد خوبی به وجود آمده است، اظهار کرد: در حال حاضر 12 هزار واحد تولیدی پتروشیمی و 7000 واحد پلیمری در کشور فعالیت می‌کنند که این تعداد کافی است، اما در زمینه‌ی طراحی، مهندسی و بخش‌های آزمایشگاهی باید واحد‌های کوچک با واحد‌های بزرگ شریک شوند چرا که واحد‌های کوچک به راحتی قادر به بازاریابی و تامین منابع نیستند.

    وی همچنین با بیان این‌که قطعا وزیر نفت امسال در زمینه‌ی خوراک اخبار خوبی دارند، گفت: در حال حاضر در زمینه‌ی بالادستی و میان‌دستی بیشترین کمبود خوراک و تکنولوژی را داریم که این بخش‌ها به تکنولوژی‌های پیشرفته نیاز دارند.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: باید شرایط صنعت پتروشیمی در کشور به گونه‌ای باشد که ما از خوراک یعنی گاز طبیعی و میعانات و گازهای همراه گرفته تا تولید محصول نهایی برای صنایع مختلف زنجیره کاملی داشته باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها