عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصربازار»؛

هفته منفی شاخص

عصر بازار- شاخص معاملات بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات هفته گذشته در شیب نزولی قرار گرفت و ریزش یک هزار و ۱۶۳ واحدی را طی ۵ روز معاملاتی ثبت کرد.

هفته منفی شاخص
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در دادو ستد های روز چهارشنبه 25 فروردین ماه شاخص کل بازار سهام با 521 واحد افت به رقم 79 هزار و 587 واحدی کاهش یافت.
    علاوه بر این، در معاملات روز جاری یک هزار و 688 میلیون سهم به ارزش 450 میلیارد و 709 میلیون تومان در 86 هزار و 142 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران 343 هزار و 418 میلیارد تومان شد.
    افزون بر این، در معاملات چهارمین روز کاری هفته، شاخص بازار اول با 504 واحد افت به رقم 55 هزار و 866 واحدی بازگشت. از سویی، شاخص بازار دوم با 308 واحد ریزش رقم 173 هزار و 27 واحدی را به خود اختصاص داد.
    همچنین، شاخص صنعت با کاهش 387 واحدی رقم 66 هزار و 343 واحد را برای خود ثبت کرد. این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر با 16 واحد افت به رقم 3 هزار و 314 واحد و شاخص 50 شرکت با 17 واحد کاهش به رقم 3 هزار و 206 واحدی رسید.
    در معاملات روز جاری بورس تهران، شرکت های کارخانجات تولیدی شهید قندی، سرامیک های صنعتی اردکان و تولید محور خودرو با بیشترین تقاضا در صف خرید قرار گرفتند.
    علاوه بر این، شرکت های ایران خودرو دیزل، سرمایه گذاری سایپا و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در داد و ستد های روز چهارشنبه وارد  صف فروش شدند.
    از سوی دیگر، بیشترین افزایش قیمت را شرکت های سرامیک های صنعتی اردکان، کارخانجات تولیدی شهید قندی، باما و بیشترین کاهش قیمت را کارتن ایران، ح. سیمان سپاهان و ح.سرمایه گذاری بهمن به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها