عصر خودرو

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

آغاز مذاکرات نهایی با بویینگ برای خرید هواپیما

عصر بازار- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از انجام مذاکرات نهایی با شرکت هواپیما ساز بویینگ برای شروع فروش هواپیما به ایران خبر داد.

آغاز مذاکرات نهایی با بویینگ برای خرید هواپیما
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، اصغر فخریه کاشان درباره مذاکرات با شرکت بویینگ و مجوز وزارت خزانه‌داری آمریکا برای فروش هواپیما به ایران، اظهار داشت: نمایندگان بویینگ به ایران آمدند و در این سفر، مذاکرات جدی برای شرایط فروش هواپیما به ایران انجام شد.

    وی با تاکید بر اینکه مذاکره با بویینگ ادامه دارد، افزود: به مراحل نهایی خرید هواپیما نزدیک شده‌ایم و تمام مذاکرات در چهارچوب منافع دو طرف خواهد بود.

    روز گذشته، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از مذاکره بویینگ با 7 ایرلاین داخلی خبر داد و گفته بود که  شرکت بوئینگ سری‌های جدید هواپیماهای 737، 787 و  777 را برای فروش به ایران پیشنهاد داده است.

    تیم اعزامی بوئینگ به ایران متشکل از مدیر فروش منطقه‌ای این شرکت، مدیر منطقه‌ای بویینگ، مسئولان سرویس خدمات و پشتیبانی  و فاینانس بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها