عصر خودرو

بر روی کدال نشست؛

اختصاص ۱۸۵ ریال سود "فلامی" در دوره شش ماهه

عصر بازار- شرکت لامیران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۸۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.

اختصاص ۱۸۵ ریال سود "فلامی" در دوره شش ماهه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت لامیران صورت های مالی شش ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "فلامی" با سرمایه 60 میلیارد ریال، در آمد حاصل از فروش خالص در سال گذشته را معادل 73 میلیارد و 852 میلیون ریال اعلام کرد که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 18 میلیارد و 216 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری، عمومی و فروش و هزینه های عملیاتی کسر و با افزودن سایر درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی معادل 12 میلیارد و 616 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و سود خالص دوره به مبلغ 11 میلیارد و 90 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 185 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 37 میلیارد و 926 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها