عصر خودرو

با ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری؛

بازار سرمایه فرصت مناسب برای سرمایه گذاران حوزه مسکن

عصر بازار- ورود شرکت های سرمایه گذاری ذی صلاح در حوزه مسکن که دارای شناسنامه مطمئن و سابقه خوب هستند، می تواند سرمایه های قابل توجهی را به سوی بازار سرمایه جذب و هدایت کند.

بازار سرمایه فرصت مناسب برای سرمایه گذاران حوزه مسکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و نمین با بیان اینکه از ظرفیت بورس باید برای جذب سرمایه در بخش مسکن استفاده کرد و گفت: بازار سرمایه یک فرصت خوب برای سرمایه های خرد و متوسط مردم است که می توان به کمک این بازار و با مدیریت و برنامه ریزی بلند مدت گام های خوبی در جهت رونق بازار مسکن برداشت.

    او در ادامه با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌های خُرد مردم در حوزه مسکن نیازمند کار کارشناسی و فراهم کردن پیش نیازهای اولیه است، افزود: تا زمانی که خروجی های لازم برای ورود سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان آن به بازار مسکن تعریف نشود و شرکت های سرمایه گذاری ذی صلاح در این زمینه تشکیل نشود، به طور حتم نمی توان کاری از پیش برد.

    نماینده مردم اردبیل و نمین در مجلس شورای اسلامی افزود: فرصت برای مدیریت سرمایه در حوزه مسکن را نباید به راحتی از دست داد بنابراین ورود شرکت های ذی صلاح سرمایه گذاری در این حوزه که دارای شناسنامه مطمئن و سابقه خوب هستند، می تواند سرمایه های قابل توجهی را به سوی بازار سرمایه جذب و هدایت کند.

    نائب رییس کمیسیون عمران آشنایی تمامی نمایندگان مجلس را با الزامات اولیه سازمان بورس و بازار سرمایه  یک اصل و ضرورت عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی خوب و دقیق از مسائل مختلف بورس در همه حوزه های مجلس به خصوص حوزه نظارت و هماهنگ سازی بسیار موثر است چرا که آنان می توانند از فرصت های پیش آمده استفاده کرد و راهکارهای مناسبی ارائه دهند.

    بدری تاکید کرد: مسئولان سازمان بورس ضمن استفاده از فرصت های پیش آمده می توانند جهت آموزش نمایندگان و ارائه بسته های آموزشی به آنان در جهت آگاهی و شناخت کافی با مباحث بورس و بازار سرمایه قدم برداشته و نیازهای اصلی خود را در بخش های مختلف از نمایندگان مطالبه کنند.

    برچسب ها