عصر خودرو

معاملات بورس زیر ذره بین «عصربازار»؛

بورس همچنان در شیب نزول

عصر بازار- بورس اوراق بهادار تهران از نخسین روز هفته جاری در روند نزولی قرار گرفت و شاخص کل معاملات در سومین روز کاری خود با ۱۸ واحد افت به رقم ۸۰ هزارو ۲۶۲ واحدی کاهش یافت.

بورس همچنان در شیب نزول
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، علاوه بر این، در دادو ستد های روز دوشنبه 23 فروردین ماه بازار سهام یک هزار و 226 میلیون سهم به ارزش 3 میلیون و 21 هزار و 584 میلیون ریال در 98 هزار و 998 دفعه مورد معامله قرار گرفت.
    بر این اساس، ارزش روز بورس تهران از مرز 346 هزار و 335 میلیارد تومان گذشت.
    همچنین، شاخص بازار اول با 60 واحد رشد توانست رقم 56 هزار و 548 واحدی را به خود اختصاص دهد. اما شاخص بازار دوم با کاهش 474 واحدی به رقم 173 هزار و 248 واحدی ریزش کرد. افزون بر این، شاخص صنعت نیز رقم 66 هزارو 725 واحدی را با 59 واحد افت برای خود ثبت کرد . این در حالی است که شاخص 30 شرکت برتر نیز با 0.20 واحد افت به رقم 3 هزار و 341 واحدی نزول کرد.
    در معاملات روز دوشنبه بورس تهران، نماد شرکت های سرمایه گذاری آتی دماوند، تولید محور خودرو، توسعه معادن و فلزات در گروه برترین تقاضا ها قرار گرفتند.
    همچنین، نماد شرکت های پتروشیمی مبین، فولاد خراسان و نفت بهران در گروه برترین های صف فروش حضور داشتند.
    بر این اساس، سهام ح. نیروکلر، سرامیک صنعتی اردکان و شیر پاستوریزه پگاه ، بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت های ایران خودرو دیزل، ح صنایع لاستیکی سهند و ح. پتروشیمی شازند، بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها