عصر خودرو

معاون نظارت بر بورس ها خبر داد؛

دستور العمل جدید بازار دارایی فکری ۱ ماه دیگر تصویب می شود

عصر بازار- به گفته حسن امیری، دستور العمل جدید بازار دارایی فکری در حال بررسی در سازمان بورس است و تا یک ماه آینده این دستور العمل مصوب می شود.

دستور العمل جدید بازار دارایی فکری ۱ ماه دیگر تصویب می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بازار دارایی فکری فرابورس ایران از خرداد ماه سال 1393 کار خود را آغاز کرد. این بازار که بر اساس برنامه ریزی های برنامه پنجم توسعه ایجاد شدف وظیفه شناسای دارایی های ارزنده فکری را دارد. در مدت زمان فعالیت این بازار تا کنون 98 طرح عرضه شده است و تنها دو طرح به فروش رسیده اند.

    در میزگردی که در ویژه نامه نوروزی هفته نامه بازار امروز منتشر شد، کارشناسان و مسئولین این بازار، حرکت آهسته این بازار را به دلیل عدم وجود فرهنگ مناسب برای سرمایه گذاری در این حوزه ها و همچنین دست و پاگیر بودن قوانین فعلی این بازار عنوان کردند. هم چنین سید مهدی علم الهدی، معاون پذیرش و ناشران فرابورس بیان کرد که دستور العمل جدیدی برای روان تر شدن معاملات این بازار تدوین شده و برای تصویب به سازمان بورس رفته و در انتظار تصویب این نهاد ناظر است.

    در همین راستا، حسن امیری، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با «عصربازار» بیان کرد: دستور العمل جدید بازار دارایی فکری در مرحله بررسی های کارشناسی در سازمان بورس است و تا یک ماه دیگر با اعمال تغییرات مورد نیاز مصوب شده و قابلیت اجرا خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها