عصر خودرو

وزیر نفت و گاز هندوستان وارد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان شد

عصر بازار- «دارمندرا پرادان» وزیر نفت و گاز کشور هندوستان در راس هیاتی اقتصادی و بازرگانی با هدف بررسی زمینه های سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی امروز یکشنبه وارد فرودگاه کنارک شده و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی قرار گرفت.

وزیر نفت و گاز هندوستان وارد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حاشیه ورود این هیات خارجی گفت: این هیات اقتصادی و بازرگانی به همراه گروهی از فعالان بخش خصوصی کشور هند برای مذاکره در خصوص تقویت همکاری به چابهار سفر کردند.
    حامدعلی مبارکی اظهار داشت: هیات اقتصادی و بازرگانی یاد شده در سفر به چابهار ضمن بازدید از مجتمع پتروشیمی مکران در خصوص سرمایه گذاری طرح های پتروشیمی و تولید کود شیمیایی مذاکره می کنند.
    وی بیان کرد: این سفر بنا به دعوت رسمی «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت ایران صورت گرفته است.
    هیات تجاری و اقتصادی کشور هندوستان از سایت پتروشیمی مکران، طرح توسعه بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری دیدن می کنند و نشست هایی با استاندار، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار خواهند داشت.
    چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور و سرزمین موج و مرجان با 13هزار و 161 کیلومترمربع وسعت از شمال به نیکشهر، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان و از غرب به کنارک متصل است.
    این شهرستان زیبا و ساحلی در منطقه مکران از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، هفت دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است و تا زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان 640 کیلومتر فاصله دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها