عصر خودرو

در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۹۵؛

عضو کمیسیون تلفیق: کاهش وابستگی بودجه به نفت از نقاط قوت بودجه سنواتی سال ۹۵ است

عصر بازار- عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کاهش وابستگی بودجه سنواتی سال ۹۵ به نفت و کاهش و رسیدن به عدد ۲۵ درصد در این حوزه از نقاط قوت بودجه امسال است.

عضو کمیسیون تلفیق: کاهش وابستگی بودجه به نفت از نقاط قوت بودجه سنواتی سال ۹۵ است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمدحسین قربانی که به عنوان موافق لایحه کلیات بودجه سال 95 کشور در جلسه علنی امروز مجلس سخن می‌گفت با اشاره به دسترسی به موقع و مطلوب بودجه در کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق با توجه به ظرایف خاص بودجه‌ای و همچنین نحوه اداره جلسات توانست لایحه بودجه را به سرعت مورد بررسی قرار دهد که در این میان شفافت بودجه و عدم تعارض با قوانین یکی از بهترین موارد و موضوعاتی بود که در بودجه دیده شد. اختصاص 50 میلیارد دلار فاینانس برای طرح‌های زیربنایی که می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را مرتفع کند؛ چرا که طرح‌های به جا مانده و نیمه‌کاره از سال‌های قبل کشور را در موج نارضایتی عمومی فرو برده بود.

    وی افزود: همچنین افزایش سرمایه بانک‌ها در جهت تسهیل اعطای وام و اعتبارات بانکی به صنعت و افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی صنایع دانش‌بنیان نیز در بودجه 95 به خوبی دیده شده است.

    قربانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهتمام مجلس و دولت برای بهبود فضای بهداشت و درمان، گفت: اعتبارات جذب نیروهای جدید در حوزه بهداشت و درمان و افزایش بودجه حوزه سلامت در ادامه مسیر طرح ارتقاء نظام سلامت کشور نیز در نوع خود یک نقطه عطف برای بودجه 95 است که امیدواریم با حمایت‌های مجلس این موضوع محقق شود.

    نماینده آستانه اشرفیه و موافق کلیات لایحه بودجه در بخش پایانی صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی جوایز صادراتی برای تشویق تولیدکنندگان و صادرکنندگان به حضور در عرصه‌های صادراتی و اختصاص منابع برای حمایت از این بخش یکی دیگر از نقاط قوت بودجه 95 است که در این مسیر، مجلس و کمیسیون ویژه حمایت از تولید نقطه نظرات مثبت و سازنده‌ای ارائه کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها