عصر خودرو

تزریق گاز به خط لوله صادراتی عراق انجام شد

عصر بازار- تزریق گاز به خط لوله صادراتی عراق انجام و این خط لوله در سمت ایران آماده بهره‌برداری است.

تزریق گاز به خط لوله صادراتی عراق انجام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان این که خط لوله صادراتی عراق هم اکنون به صورت کامل در سمت ایران آماده شده است، اظهار کرد: این خط در آینده نزدیک به صورت رسمی با حضور مقامات عالی‌رتبه به بهره‌برداری می‌رسد و صادرات گاز به کشور همسایه آغاز می شود.

    محمدعلی امام در ادامه به برنامه های این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع 220 میلیارد مترمکعب گاز منتقل شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ١١ درصد افزایش داشته است.

    وی اعلام کرد: پارسال با اجرای چند پروژه ابتکاری در شبکه انتقال گاز توانستیم افزایش تولید گاز پارس جنوبی را به مبادی پرمصرف از جمله غرب و شمال کشور منتقل کنیم.

    مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: این پروژه ها در مناطق 10 و ٣ عملیات انتقال گاز اچرا شد و با وجود سرمای پایدار و افزایش مصرف گاز غرب کشور توانستیم گاز را به صورت پایدار، ایمن، مطمئن و اقتصادی به مبادی مصرف منتقل کنیم.

    وی درباره برنامه های امسال این شرکت نیز گفت: با بهره برداری از پنج تاسیسات تقویت فشار گاز در سال ٩٥ افزون بر نیازهای جاری می توانیم افزایش تولید پارس جنوبی را به مبادی مصرف منتقل کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها