عصر خودرو

رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد:

ورود ۱۶ هواپیمای جدید به ناوگان هوایی تا اسفند ۹۶

عصر بازار- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: امسال و سال آینده ۱۶ هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد.

ورود ۱۶ هواپیمای جدید به ناوگان هوایی تا اسفند ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی عابدزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش‌های خوبی در زمینه توسعه صنعت حمل ونقل هوایی صورت گرفته است، گفت:‌ کشورهای مختلفی از جمله ژاپن، برزیل، کانادا و شرکت بویینگ پیشنهادهای خوبی را برای توسعه صنعت حمل و نقل هوایی کشور داده اند.

    وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 20 فروند هواپیما با عمر حدود 10 تا 15 سال وارد ناوگان هوایی کشور شد، گفت: این سازمان قصد ندارد هواپیما‌های با عمر بالا خریداری کند و اکثر هواپیما ها به صورت اجاره ای است.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: امسال و سال آینده 16 هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور خواهد شد که 9 فروند در سال جاری خواهد بود که با ورود این هواپیماها به کشور در روزهای اوج پرواز، بلیت برای مقصدهای مختلف وجود داشت.

    عابدزاده گفت: سفرهای نوروزی امسال 16 درصد در بخش داخلی و یک درصد در بخش خارجی رشد داشت. امسال سفرهای خارجی با مسافت بلند نیز انجام شد.

    وی اظهارداشت: شرکت بوئینگ در زمینه های ایمنی پرواز و آموزشی پیشنهادهایی داده است. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین درباره به کارگیری خلبانان جوان گفت: سازمان به لحاظ نیروی انسانی قوی است و به شرکت‌های هواپیمایی دستور داده شده است تا خلبانان فارغ التحصیل را به‌کار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها