عصر خودرو

در طرح فریز نفتی امروز در اکوادور

تولیدکنندگان نفت آمریکای جنوبی خواستار همکاری کشورهای نفتی در تثبیت بازار شدند

عصر بازار- در نشست فریز نفتی کشورهای آمریکای جنوبی، این کشورها خواستار همکاری تولیدکنندگان عمده نفت جهان برای تثبیت بازار نفت شدند.

تولیدکنندگان نفت آمریکای جنوبی خواستار همکاری کشورهای نفتی در تثبیت بازار شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، در نشستی که در اکوادور برگزار شد، ونزوئلا، کلمبیا و اکوادور از کشورهای تولیدکننده نفت اوپکی و غیراوپکی خواستند تا اقداماتی را در راستای تثبیت بازار نفت اتخاذ کنند.

    در این نشست، هیأت‌هایی از کلمبیا، اکوادور، مکزیک و ونزوئلا در پایتخت اکوادور حضور داشتند و در این نشست تلاش شد تا موضع این کشورها در تثبیت میزان تولید نفت تا پیش از برگزاری نشست دوحه مشخص شود.

    این کشورها در این نشست، طی بیانیه‌ای از تولیدکنندگان عمده نفت خواستار شدند تا اقدامات لازم برای تثبیت شرایط بازار نفت جهانی و بهبود قیمت نفت به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را انجام دهند.

    این کشورها همچنین توافق کردند که یک مکانیزم گفت‌وگوی منطقه‌ای در حوزه نفت و گاز، تولید، منابع و تقاضا را ایجاد کنند.

    مکزیک اعلام کرده است که تنها به عنون یک ناظر در این نشست شرکت کند.

    نشست دوحه قطر هفته آینده و با شرکت کشورهایی مانند عربستان و روسیه و با هدف توافق بر سر تثبیت نرخ تولید و صادرات نفت به بازار جهانی از سوی این کشورها برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها