عصر خودرو

در همسنجی با سال ۹۳؛

سرعت حفاری درشرکت نفت مناطق مرکزی ایران ١٣ درصد افزایش یافت

عصر بازار- رئیس اداره حفاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: سرعت عملیات حفاری در این شرکت پارسال نسبت به سال ۱۳۹۳، ١٣ درصد افزایش یافت.

سرعت حفاری درشرکت نفت مناطق مرکزی ایران ١٣ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، غلامرضا شهروزی افزود: این میزان افزایش سرعت حفاری در سال گذشته، معادل تکمیل سه حلقه چاه و کاهش هزینه های جانبی و تکمیلی آنها است.
    به گفته این مقام مسئول، سرعت عملیات حفاری دکل از 16.82 متر در یک روز در سال 1393 به روزانه 19.08 متر در سال گذشته افزایش یافت.
    شهروزی تصریح کرد: افزایش سرعت حفاری به دلیل تغییر در کد مته های حفره های مختلف با توجه به موجودی انبار و بهبود پارامترهای حفاری بر اساس مطالعات میدانی انجام شده و در این میان، از تجربه های حاصل از حفاری چاه های پیشین نیز استفاده شده است.
    پیشتر معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفته بود، شرکت ملی حفاری ایران در هفته نخست سال جاری حفاری پنج هزار و 448 متر حفاری چاه های نفت و گاز را در کارنامه کاری خود ثبت کرد.
    وی گفت: اواخر سال 1394 ، یک دکل حفاری تازه به ناوگان این شرکت اضافه شد و دکل حفاری «95 فتح» نیز هم اکنون در حال جابجایی و استقرار در موقعیت تعیین شده است که با عملیاتی شدن آن، شمار دستگاه های حفاری فعال این شرکت به 75 دکل می رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها