عصر خودرو

همکاری دو شرکت کره‌ای و ازبک برای حمل بار به ایران

عصر بازار- دو شرکت کره ای و ازبک یک شراکت جدید در زمینه باربری هوایی به مقصد ایران ایجاد کرده اند.

همکاری دو شرکت کره‌ای و ازبک برای حمل بار به ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، به دنبال لغو تحریم ها علیه ایران پروازهای باری شرکت های مختلف به ایران مجددا از سر گرفته شده است. دو شرکت کره ای کرئن ایر کارگو و ازبکستان ایرویز یک شراکت جدید در زمینه باربری هوایی ایجاد کرده اند که بر اساس آن محموله های مختلف در درون شبکه کرئن ایر کارگو حرکت خواهد کرد و از طریق فرودگاه ناووی و توسط شرکت ازبکستان ایر به فرودگاه امام خمینی (ره) ایران خواهد رسید.

    کرئن ایر کارگو از قبل با شرکت ازبکستان ایر برای ارسال محموله های هوایی به فرانکفورت همکاری داشته و تا پایان ماه آوریل استفاده از خدمات هوایی این شرکت ازبک به مقصد تهران را آغاز خواهد کرد. این شرکت هفته ای دو بار به تهران پرواز دارد.

    با توجه به قرارداد منعقده با ازبکستان ایرویز، انتظار می رود این شرکت کره ای با به دست آوردن جای پایی در بازار حمل بار هوایی ایران سود خوبی کسب نماید. ماه گذشته اعلام شد که وزارت راه و شهرسازی ایران به شرکت کرئن ایرلاینز اجازه داده که پروازهایی مسافری را که قادر به حمل بار نیز هستند به ایران انجام دهد. این پروازها 4 بار در هفته و بین اینچئون و تهران انجام خواهد شد.

    اعلام این خبر پس از آن صورت گرفت که مجموعه ای از همکاری های جدید بعد از لغو تحریم ها با ایران صورت گرفته و بازیگران صنعت حمل و نقل بین المللی به دنبال ورود به بازار ایران هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها