عصر خودرو

رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد خبر داد

تعطیلی ۱۵ کارخانه آهن و فولاد در سال گذشته به دلیل رکود

عصر بازار- رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد با بیان اینکه اکثر واحدهای صنفی آهن فروش با تشدید مشکلات تعطیل شده‌اند، گفت: در بخش واحدهای تولیدی نیز در سال گذشته ۱۴ تا ۱۵ واحد تعطیل شدند، سایر کارخانجات نیز با کمتر از ظرفیت فعالیت می‌کنند.

تعطیلی ۱۵ کارخانه آهن و فولاد در سال گذشته به دلیل رکود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، آزاد با اشاره به رکود شدید بازار خرید و فروش آهن اظهار داشت: معاملات بازار امروز فقط در حد ضرورت انجام می‌شود این در حالی است که حجم تولید کارخانجات نسبت به سال گذشته افزایش داشته اما درخواست‌ها پایین است.

    وی با بیان اینکه اکثر واحدهای صنفی آهن فروش با تشدید مشکلات تعطیل شده‌اند، افزود: در بخش واحدهای تولیدی نیز در سال گذشته 14 تا 15 واحد تعطیل شدند، سایر کارخانجات نیز با کمتر از ظرفیت فعالیت می‌کنند.

    رئیس اتحادیه کشوری آهن و فولاد در رابطه با افزایش قیمت آهن در سطح بازار گفت: به دلیل افزایش قیمت‌های جهانی قیمت آهن نیز در سطح بازار 10 درصد رشد داشته است به نحوی که هر کیلو میلگرد 1350 و هر کیلو آهن 1400 تا 1420 تومان به فروش می‌رسد.

    آزاد یکی از دلایل اصلی تعطیلی واحدهای آهن فروشی را دریافت مالیات‌های سنگین و رکود بازار دانست و تصریح کرد: اگر دولت در این رابطه تصمیم مناسبی را اتخاذ نکند واحدهای بیشتری تعطیل خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها