عصر خودرو

صادرات غیرنفتی پارس جنوبی ۲۸ درصد افزایش یافت

عصر بازار- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی از گمرک این منطقه درسال گذشته نسبت به سال ۹۳ افزایش ۲۸ درصدی داشته است.

صادرات غیرنفتی پارس جنوبی ۲۸ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مهدی یوسفی اعلام کرد: در سال گذشته 13 میلیون و 238 هزار و 684 تن کالا به ارزش هفت میلیارد و 328 میلیون و 471 هزار و 74 دلار از گمرک این منطقه به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با سال 93 از 28 درصد افزایش برخوردار است.
    وی افزود: از این میزان صادرات شش میلیون و 327 هزار و 18 تن کالا به ارزش سه میلیارد و 207 میلیون و 942 هزار و 895 دلار مربوط به نیمه دوم سال 94 است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال93 از لحاظ وزنی 10 درصد افزایش نشان می دهد.
    یوسفی ادامه داد: آمار گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نشان می‎دهد که صادرات کالاهای غیر نفتی در اسفند سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 93 افزایش 7 درصدی داشته است.
    وی گفت: کالاهای صادراتی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شامل هوی اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول، کود اوره، بوتان، پروپان، پارازایلین، سیمان و متانول است.
    یوسفی بیان کرد: این کالا ها به 29 کشور جهان صادرشده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها