عصر خودرو

تا چند روز آینده ؛

هیات نفتی توتال فرانسه به تهران می‌آید

عصر بازار- هیات شرکت توتال فرانسه به منظور نهایی کردن متن قرارداد ساخت یک مجتمع پتروشیمی تا چند روز آینده به تهران می‌آید.

هیات نفتی توتال فرانسه به تهران می‌آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، توتال فرانسه پس از امضای قرارداد خرید روزانه 160 هزار بشکه نفت خام، امضای قرارداد محرمانگی توسعه آزادگان جنوبی و امضای یک تفاهم نامه همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت، به دنبال نهایی کردن ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران است.

    بر این اساس هیات شرکت توتال فرانسه به منظور نهایی کردن متن قرارداد ساخت یک مجتمع پتروشیمی تا چند روز آینده به تهران می‌آید.

    امیرحسین فلاح مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه هیات توتال فرانسه اواخر ماه آوریل (دهه نخست اردیبهشت ماه) به تهران می‌آیند، درباره هدف از سفر فرانسوی‌ها به تهران، گفت: مذاکرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هیئت فرانسوی توتال به منظور نهایی شدن توافقات ساخت پتروشیمی است.

    بر اساس این گزارش، اسفند ماه سال گذشته شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت فرانسوی توتال تفاهم نامه‌ای را برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران امضا کردند و این طرح با مشارکت بخش خصوصی ایران و شرکت فرانسوی توتال اجرا خواهد شد.

    این مجتمع پتروشیمی شامل یک واحد کراکر بخار در منطقه ساحلی با مقیاس جهانی و برپایه ترکیبی از خوراک اتان، نفتا، ال. پی. جی و سایر خوراک های مایع موجود خواهد بود. این پتروشیمی افزون بر واحد کراکر، واحد های پایین دستی مربوطه را برای عرضه محصولات خود دربازارهای داخلی و بین المللی شامل خواهد شد.

    بر اساس این تفاهم نامه، شرکت فرانسوی توتال مطالعات و ارزیابی مقدماتی  ساخت مجتمع پتروشیمی مورد توافق را بر طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به عهده خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها