عصر خودرو

رئیس اتحادیه طلا و جواهر پاسخ داد:

آیا سرمایه‌گذاری در بازار طلا سودده است؟

عصر بازار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بخش تولید طلا و مصنوعات که جهت صادرات و عرضه به بازار داخلی صورت می‌گیرد، بهترین نوع سرمایه‌گذاری است.

آیا سرمایه‌گذاری در بازار طلا سودده است؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، محمد کشتی‌آرای اظهار کرد: در حال حاضر شرایط بازارهای مالی به گونه‌ای است که سرمایه‌گذاری در بخش تولید طلا و مصنوعات بهترین نوع سرمایه‌گذاری است.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است: سرمایه گذاری در بخش تولید طلا  بسیار سودده  و بازدهی خوبی دارد. چرا که این تولیدات می‌تواند جهت صادرات و عرضه در بازار داخلی صورت پذیرد که آینده روشن و چشم‌انداز بسیار مناسبی هم دارد.

    این فعال بازارطلا تصریح کرد:  سرمایه‌گذاری در بازار طلا به صورت خرید جنبه اقتصادی ندارد و اکنون شرایط مناسبی در این عرصه فراهم نیست. اما سرمایه گذاری در بخش تولید طلا را توصیه می‌کنم.

    کشتی‌آرای خاطرنشان کرد: طلابیشتر جنبه پس‌انداز دارد، از این جهت گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است اما نباید برای کسب سود بالا طلا خریداری کرد.  سرمایه‌گذاری در این عرصه برای حفظ سرمایه‌ و حفظ منابع مالی امر پسندیده‌ای است.

    او در خصوص وضعیت بازار طلا هم گفت: در حال حاضر نوسانات قیمت طلا چندان نگران کننده نیست و بازار در شرایط عادی قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها