عصر خودرو

۷۳ رویداد بازاریابی و تجاری در تهران

عصر بازار- مجوز های صادر شده در سال جاری نشان می‌دهد که پایتخت ایران در سال جاری میزبان ۶۵ نمایشگاه بین المللی و هفت نمایشگاه ملی خواهد بود.

۷۳ رویداد بازاریابی و تجاری در تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سازمان توسعه تجارت ایران در تقویم زمان بندی برگزاری نمایشگاه‌ها، تا به امروز 73 نمایشگاه ملی و بین المللی را به عنوان رویدادهای بازاریابی و تجاری در تهران ثبت کرده است که اولین آنها نیز دهمین "نمایشگاه بین المللی ایران پلاست" است که در فروردین ماه برگزار می‌شود و آخرین نمایشگاه امسال هم "شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست" در اسفند ماه خواهد بود.

    تهران در سال 1395 در مجموع حدود 288 روز از این رویدادهای نمایشگاهی که توسط نهادهای دولتی یا خصوصی برگزار می‌شوند، میزبانی خواهد کرد.

    بخشی از این نمایشگاه ها عبارتند از سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پنجمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، صنایع و تجهیزات وابسته، سومین نمایشگاه و همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام)، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ)، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست.

    این در حالی است که بر اساس سیاست های اعلام شده برای توسعه روابط تجاری و بازاریابی های داخلی و خارجی، سازمان توسعه و تجارت ضمن حمایت های مالی از شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری برون مرزی، موظف به حمایت از برگزاری رویدادهای تجاری و نمایشگاهی داخلی و در اختیار گذاشتن تسهیلات مربوط به ساماندهی و برگزاری این رویدادها نیز است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها