عصر خودرو

رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیاخبر داد:

نخست‌وزیر ایتالیا هفته آینده به ایران سفر می‌کند

خرید بخشی از سهام ایران‌خودرو توسط فیات در مرحله نهایی

عصر بازار- رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: قرار است تا شرکت مشترکی بین ایران خودرو و فیات تشکیل شود و فیات بخشی از سهام ایران‌خودرو را بخرد که این مسئله در مراحل نهایی است.

نخست‌وزیر ایتالیا هفته آینده به ایران سفر می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، احمد پورفلاح  به حضور یک هیأت ایتالیایی از روز گذشته در ایران اشاره کرد و گفت: این هیأت هم‌اکنون برای رایزنی‌های صنعتی به تبریز سفر کرده‌اند و پس از آن جلسه‌ای را با بنگاه‌داران و فعالان اقتصادی در استان قزوین خواهند داشت.

    وی به سفر روز سه‌شنبه نخست‌وزیر ایتالیا که در رأس هیأت تجاری به ایران سفر خواهد کرد، اشاره کرد و گفت: 100 بارزگان ایتالیایی در رشته‌های مختلف صنعتی که ایتالیا در آنها سرآمد است وی را همراهی می‌کنند.

    رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا در پاسخ به اینکه رایزنی‌های فیات به عنوان یک خودروساز ایتالیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران بالاخره به کجا رسید، گفت: این خودروساز ایتالیایی با ایران‌خودرو به نقطه عطف و تعامل خوبی رسیده است.

    وی اضافه کرد: قرار است تا شرکت مشترکی بین فیات و ایران‌خودرو تشکیل شود و فیات مقداری از سهام ایران‌خودرو را خریداری کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها