عصر خودرو

تخلیه و بارگیری۲.۳ میلیون تن کالا در کیش

عصر بازار- مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش گفت: در دوازده ماه ۹۴ در مجموع دو میلیون و ۳۷۹ هزار و ۷۰۱ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بندرگاه جزیره کیش تخلیه وبارگیری شد.

تخلیه و بارگیری۲.۳ میلیون تن کالا در کیش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محمد جهانشاهی نسب با بیان اینکه از این رقم دو میلیون و 92 هزار و 904 تن کالای غیرنفتی و 286 هزار و 797 تن کالای نفتی بوده است، گفت: سهم عملیات مربوط به صادرات و واردات کالای غیرنفتی در این بندر 81 هزار تن بوده است.

    وی با اشاره به اینکه طی 12 ماهه سال گذشته، عملیات کابوتاژ دو میلیون و 11 هزار و 929 تن کالای غیرنفتی در این بندر صورت گرفته است، افزود: در این مدت جابه جایی بیش از 48 هزار دستگاه خودرو از طریق بندرگاه این جزیره به ثبت رسید.

    مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش مجموع تردد شناورها به این بندر در سال گذشته را 13 هزار و 36 فروند عنوان و خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده جابه جایی 367 هزار و 233 نفر مسافر نیز از طریق این بندر به انجام رسید که نسبت به سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

    این مقام مسئول به زیرساخت های مناسب گردشگری دریایی در این جزیره اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت های مسافری، 293 هزار و 989 نفر به وسیله شناورهای تفریحی در آب های ساحلی این جزیره گشت دریایی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 12 درصدی داشته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها