عصر خودرو

درخواست سرمایه گذاری شرکت کانادایی برای ساخت دو نیروگاه خورشیدی در ایران

عصر بازار- شرکت کانادایی Yellow door energy که تاکنون در حدود ۵۰۰ میلیون دلار در حوزه فتوولتائیک در سراسر دنیا سرمایه گذاری کرده، درخواست سرمایه گذاری به منظور احداث دو نیروگاه خورشیدی را به ایران ارائه کرد.

درخواست سرمایه گذاری شرکت کانادایی برای ساخت دو نیروگاه خورشیدی در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مدیران شرکت کانادایی Yellow door energy با حضور در تهران برنامه خود را برای سرمایه گذاری در ساخت نیروگاههای خورشیدی در ایران ارائه دادند.

    در جلسات مشترکی که با حضور مدیران این شرکت و مدیران و کارشناسان سازمان انرژی های نوی ایران برگزار شد، مدیران این شرکت کانادایی اعلام آمادگی کردند تا در دو استان فارس و هرمزگان به سرمایه گذاری برای ساخت نیروگاههای خورشیدی با ظرفیت 50 مگاوات اقدام کنند.

    درخواست این شرکت کانادایی در حال بررسی است و در صورت نهایی شدن، سفر مجددی به ایران خواهند داشت تا قراردادهای مربوطه به امضا برسد.

    شرکت Yellow door energy تاکنون در حدود 500 میلیون دلار در حوزه فتوولتائیک در سراسر دنیا سرمایه گذاری کرده و در سالهای اخیر با احداث دفتری در کشور امارات به دنبال توسعه بازار کار خود در آسیا برآمده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها