عصر خودرو

با سررسید ۱۵ اسفند ۹۵‏

اوراق گواهی سپرده عام بانک گردشگری به فرابورس آمد

عصر بازار- پس از صدور مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده عام بانک گردشگری از سوی بانک مرکزی و انجام پذیره‌نویسی این اوراق در شعب بانک گردشگری، اوراق یاد شده از روز گذشته در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیرش شد.

اوراق گواهی سپرده عام بانک گردشگری به فرابورس آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، انتشار 2 میلیون اوراق گواهی سپرده در تاریخ 15 اسفندماه 94 با هدف تأمین مالی جهت اعطای تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی انجام شده است.
    اوراق پذیرش شده شامل 314 هزار و 948 ورقه است که ارزش اسمی هر ورقه در نماد معاملاتی "گردش952"، یک میلیون ریال و به صورت یک ساله بوده و سود 20 درصدی آن به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.
    این گزارش حاکی است، هریک از افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند بدون محدودیت سقف، نسبت به سفارش‌گیری و خرید این اوراق اقدام کنند.
    همچنین، شرکت کارگزاری آگاه مشاور عرضه و پذیرش این اوراق بوده و سود این اوراق توسط بانک گردشگری پرداخت خواهد شد
    این گزارش می‌افزاید، معاملات دست دوم این اوراق پس از اتمام پذیره‌نویسی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود و دارندگان و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به هریک از کارگزاران عضو فرابورس ایران، اقدام به خرید یا فروش این اوراق کنند.
    گفتنی است، پیش از این 3 میلیون اوراق گواهی سپرده عام بانک گردشگری با سررسید اول اسفند 95 در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیرش شده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها