عصر خودرو

فعال نفتی مالزی:

لغو تحریم ها، خطرات ناشی از سرمایه گذاری در ایران را از بین برد

عصر بازار- یک فعال نفتی در مالزی با تاکید بر اینکه با لغو تحریم ها پس از مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، خطرات ناشی از سرمایه گذاری در ایران از بین رفته است، گفت که فرصت های زیادی برای توسعه روابط دوجانبه بین مالزی و ایران فراهم شده است.

لغو تحریم ها، خطرات ناشی از سرمایه گذاری در ایران را از بین برد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، 'لیندا زین' مدیر شرکت نفتی 'سونکت' مالزی که تجهیزات مورد نیاز در انتقال نفت را تولید می کند گفت که این شرکت مالزیایی مذاکراتی را اخیرا با شرکت های ایرانی برای یافتن شریک تجاری و مشارکت و همکاری انجام داده است.
    وی با اشاره به لغو تحریم ها و امکان حضور فعال شرکت های خارجی در ایران در دوران پساتحریم، گفت که این شرکت نیز با طرف های ایرانی برای همکاری در بخش تامین تجهیزات نفتی وارد گفت وگو شده و به توافق هایی دست یافته است.
    وی ابراز امیدواری کرد یک طرح بلندمدت برای ساخت تجهیزات در ایران فراهم شود.
    این فعال نفتی مالزی در ادامه تصریح کرد: در دوران تحریم ها به دلیل برخی شرایط امکان فعالیت زیاد فراهم نبود، اما اکنون با لغو تحریم ها، خطرات سرمایه گذری کاهش یافته و فرصت همکاری بیشتر فراهم شده است.
    وی گفت که نگرانی در خصوص نقل و انتقالات مالی و نبود اطمینان از مباحث مالی پیش از لغو تحریم ها مانع توسعه مناسبات بود، اما اکنون با لغو تحریم ها، موسسات مالی و دولتی خواستار تسهیل سرمایه گذاری و مراوادت تجاری و سرمایه گذاری دو جانبه هستند.
    'لیندا زین' تاکید کرد که در دوران پساتحریم، نقاط مثبت زیادی وجود دارد و شرکت های مالزیایی به عنوان یک کشور اسلامی می توانند از بازار ایران منتفع شوند.
    وی در پایان ایران را یک کشور زیبا، میهمان دوست و متفاوت با آنچه غربی ها ارائه کرده اند دانست و گفت فرصت های زیادی در ایران وجود دارد که تجار مالزیایی باید از این فرصت ها استفاده کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها