عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

رکورد تزریق گاز در میدان نفتی آغاجاری شکست

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: میزان تزریق گاز روزانه به میدان نفتی آغاجاری در هفته دوم فروردین ماه به ٥٤ میلیون مترمکعب رسید و رکورد تزریق گاز در این میدان شکسته شد.

رکورد تزریق گاز در میدان نفتی آغاجاری شکست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، بیژن عالیپور از افزایش میزان تزریق گاز به میدان نفتی آغاجاری خبر داد و گفت: در هفته دوم فروردین، تزریق گاز به این میدان در یک روز به ٥٤ میلیون مترمکعب رسید.

    وی با اشاره به تحقق کامل برنامه ابلاغی در خصوص تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال گذشته اظهار کرد: برنامه تولید نفتا و مایعات گازی این شرکت نیز بیش از ٩٦ درصد محقق شد.  

    عالیپور در تشریح عملکرد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال ٩٤ عنوان کرد: سال گذشته تعداد 9 هزار و 336 عملیات مهندسی و درون چاهی و یک هزار و 905 عملیات تعمیرات اساسی تجهیزات فرآورشی اجرا شد. همچنین تعمیرات اساسی ماشین های دوار 155  و بیش از چهار هزار و 630عملیات در حوزه تعمیر اساسی شیرآلات فرآیندی و ایمنی انجام شد.

    وی بر ضرورت راه اندازی پروژه های مرتبط با تولید و افزایش کیفیت نفت خام تولیدی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید و تصریح کرد: راه اندازی واحدهای نمکزدایی رگ سفید یک و گچساران٣ در اولویت کاری این شرکت قرار دارد.

    شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تولید روزانه بیش از دو میلیون و 750 هزار بشکه نفت خام، بزرگترین تولید کننده نفت خام کشور است و بر اساس برنامه های ابلاغی، تولید نفت خام در این شرکت تا پایان خردادماه امسال، به حدود سه میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

    آخرین رکوردگیریهای تولید نفت خام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نشان داد این شرکت توان لازم را برای بازگشت به تولید عادی دارد و به همین دلیل، فعالیت های لازم را برای افزایش تولید در دستور کار قرار داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها