عصر خودرو

۴ محور اصلی وزارت نفت در سال۹۵

طرح افزایش یک میلیون بشکه‌ای تولید نفت از میادین مشترک کلید خورد

عصر بازار- وزیر نفت با تأکید بر اینکه به همه امور به موازات هم رسیدگی خواهد شد،گفت: برنامه‌ای برای افزایش تولید یک میلیون بشکه‌ای نفت‌خام از میادین مشترک دیده شده که اجرای ملزومات این برنامه آغاز شده است.

طرح افزایش یک میلیون بشکه‌ای تولید نفت از میادین مشترک کلید خورد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بیژن زنگنه اظهار داشت: توسعه میادین مشترک در اولویت کاری وزارت نفت قرار دارد و اگر برخی میدان ها با کندی در توسعه مواجه شده، به دنبال اصلاح ساختارها برای سرعت دادن به فرآیند توسعه آنها هستیم.

    وزیر نفت با اشاره به برنامه دولت برای افزایش سطح تولیدات نفت خام به 4 میلیون بشکه در روز، گفت: افزایش تولید را هم در برخی پروژه های نفتی مستقل و هم در برخی پروژه های نفتی مشترک در برنامه داریم.

    وی افزود: همچنین برنامه بلندمدت تری برای افزایش تولید یک میلیون بشکه ای نفت خام از میادین مشترک دیده شده که اجرای ملزومات این برنامه آغاز شده است.

    این عضو کابینه دولت تصریح کرد: افزایش سطح تولید و صادرات نفت خام، افزایش ظرفیت پالایشی کشور، افزایش و تکمیل پروژه های گازرسانی و توسعه صنعت پتروشیمی محورهای برنامه های اجرایی وزارت نفت در سال 95 است؛ یعنی به همه امور به موازات هم رسیدگی خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها