عصر خودرو

۲۸ کشور خارجی میزبان تجار ایرانی در سال ۹۵

عصر بازار- جدول نمایشگاه های خارجی سازمان توسعه تجارت نشان می‌دهد که در سال جدید ۲۸ کشور خارجی با نمایشگاه اختصاصی یا پاویون های اختصاصی میزبان شرکت ها و تجار ایرانی خواهند بود.

۲۸ کشور خارجی میزبان تجار ایرانی در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نمایشگاه‌های امسال بیش از 60 نمایشگاه خارجی شرکت خواهد کرد که 22 نمایشگاه آن در فصل بهار خواهد بود.

    بر اساس اطلاعات منتشر شده کشورهای عمان، مالزی، هند، کره جنوبی، روسیه، قطر، اندونزی، امارات متحده عربی، چین، لبنان، الجزیره، ترکیه، افغانستان، ازبکستان، آذربایجان، تونس، هنگ کنگ، ارمنستان، عراق، قرقیزستان، فرانسه، آفریقای جنوبی، صربستان، ترکمنستان، تاجیکستان، سودان، مصر و پاکستان کشورهایی هستند که تا امروز مجوز برگزاری آنها در سازمان توسعه تجارت ثبت شده است.

    در این بین عراق با 9 نمایشگاه و عمان با پنج نمایشگاه یا پاویون اختصاصی بیشترین تعداد برگزاری در این جدول را دارد و عمان با پنج برگزاری دومین کشور میزبان تجار و شرکت های ایران در سال 1395 خواهد بود.

    با وجود اعلام این جدول نمایشگاهی به نظر می‌رسد که هنوز تمامی رویدادها و کشورها در آن ثبت نشده و فراخوان شرکت در نمایشگاه صنایع کوبا در شهر هاوانا و نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بصره - عراق در پایان اردیبهشت با این که در جدول ذکر نشده به طور مجزا منتشر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها