عصر خودرو

قیمت های جدید خریداران را به تالار کشاند؛

رونق معاملات محصولات پلیمری در بورس کالا

عصر بازار- عرضه محصولات پلیمری در بورس کالای ایران امروز پس از اعلام قیمت های پایه جدید با استقبال معامله گران روبه رو شد.

رونق معاملات محصولات پلیمری در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، با توجه به ثبات قیمت نفت و افزایش قیمت محصولات پتروشیمی در دو هفته اخیر در بازارهای جهانی، امروز شاهد رونق معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران بودیم. 

    به این ترتیب تعداد زیادی از محصولات با افزایش حجم تقاضا مورد معامله قرار گرفتند. محصولاتی مانند پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی پروپیلن های نساجی، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پی وی سی ها و پلی اتیلن های سنگین اکستروژن مورد توجه بازار قرار داشتند.

    به گفته کارشناسان بازار، نگرانی از ریزش قیمت محصولات پلیمری مرتفع شده است و از این رو حجم تقاضا در بازار داخل افزایش یافته است.

    از این رو امروز عرضه یک هزارتنی پلی اتیلن سبک فیلم 020 پتروشیمی بندرامام 2 هزار و 890 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا پس از افزایش به رقم 3 هزار و 857 تومان رسیده است و امروز نیز با رقابت از سوی معامله گران این کالا با میانگین قیمت 3 هزار و 967 تومان مورد معامله قرار گرفت؛ این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.

    همچنین عرضه یک هزارتنی پلی اتیلن سبک فیلم 0075 نیز که به صورت سلف عرضه شده بود با میانگین قیمت 4 هزار و 77 تومان خریداری شد.

    پلی استایرن های معمولی و مقاوم پتروشیمی تبریز هم امروز با حجم بالایی از تقاضا روبه رو شدند. به طوری که عرضه 800 تنی پلی استایرن معمولی 1570 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 4 هزار و 224 تومان و میانگین قیمت خرید آن هم 4 هزار و 603 تومان رقم خورد.

    امروز عرضه پی وی سی 65 و همچنین پلی اتیلن سنگین دورانی 3840 تبریز نیز بدون سقف قیمت انجام شد، پی وی سی 65 اروند که به میزان 600 تن عرضه شده بود، 2320 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 2 هزار و 606 تومان و میانگین خرید آن نیز 2 هزار و 978 تومان رقم خورد.

    گفتنی است، معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالا کماکان ادامه دارد و معاملات مذکور تا ساعت 16 بر تابلوی معاملات ثبت شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها