عصر خودرو

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

قرارداد ایرباس خرداد نهایی می‌شود

عصر بازار- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی با اعلام این‌که قرارداد خرید ۱۱۸ فروند هواپیمای ایرباس خردادماه امسال نهایی می‌شود، گفت: هنوز با بوئینگ برای خرید هواپیما مذاکره‌ای نداشته‌ایم.

قرارداد ایرباس خرداد نهایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، اصغر فخریه کاشان در پاسخ به این پرسش که آیا پیش‌پرداخت 50 میلیون دلاری به حساب ایرباس واریز شده است، اظهار کرد:‌ با توجه به این‌که هنوز قرارداد با هواپیماسازی ایرباس نهایی نشده پیش‌پرداخت 50 میلیون دلاری به حساب این شرکت واریز نشده است.

    وی در پاسخ به این پرسش که قرارداد ایرباس چه زمانی نهایی می‌شود، تصریح کرد: فکر می‌کنم این قرارداد خردادماه امسال نهایی شود و روند طولانی شدن این مسئله به دلیل بزرگ بودن قرارداد مذکور است.

    وی با تاکید بر این‌که می‌توانیم قرارداد خرید 118 فروند ایرباس را اردیبهشت (ماه آینده) نهایی کنیم، بیان کرد: در مذاکرات با ایرباس دست بالا را گرفته‌ایم و هر شرایطی را قبول نمی‌کنیم و تحت فشار نخواهیم بود.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص خرید هواپیمای بوئینگ نیز گفت: هنوز مذاکره‌ای با این هواپیماساز نداشته‌ایم و آنها اعلام کرده‌ایند برای مذاکره به ایران می آیند که البته زمان آنرا نمی‌دانم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها