عصر خودرو

طی نامه‌ای به سازمان بورس ابراز شد؛

معامله توسعه صنعتی با یک شرکت سرمایه‌گذاری خارجی

عصر بازار- مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار ابراز داشت: این شرکت تا پیش از این مالک ۱۴.۲۸ درصد از سهام شرکت سرآوا پارس بوده که نسبت به واگذاری ۷.۸۳ درصد سهام شرکت مزبور به شرکت سرمایه گذاری خارجی به ارزش شش میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۱۷ یورو اقدام کرده است.

معامله توسعه صنعتی با یک شرکت سرمایه‌گذاری خارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصرمالی، وجه معامله مزبور در چهار قسط تاپایان سال 2016 میلادی دریافت خواهد شد. قسط اول معادل یک چهارم کل مبلغ، در تاریخ 14 فروردین 95 مقارن با پایان فصل اول میلادی به صورت ارزی در حساب بانکی شرکت وصول و از این جهت قطعیت معامله محرز شد.

    بهای تمام شده سهام واگذار شده معادل 47 میلیارد ریال و درآمد واگذاری سرمایه گذاری بر اساس نرخ ارز روز 16 فروردین در بازار آزاد معادل 205 میلیارد ریال و بر اساس نرخ ارز رسمی معادل 173 میلیارد ریال است که رقم آن با توجه به نرخ تسعیر ارز در زمان وصول اقساط آتی تعدیل خواهد شد.

    بدیهی است مبلغ دقیق سود واگذاری در صورت‌های مالی ادواری بر اساس نرخ واقعی تسعیر و گزارش خواهد شد.

    در پایان این نامه آمده است که درصد مالکیت شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران بعد از واگذاری مزبور در شرکت سرآوا پارس معادل 6.44 درصد است.

    این نامه با امضای ژوبین علاقبند، مدیرعامل و عضوهیات مدیره شرکت، بر روی کدال قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها