عصر خودرو

دبیرکل کانون کارگزاران پیش بینی کرد؛

صعود ادامه دار بازار سهام در سال ۹۵

عصر بازار- بازار سرمایه در سال جاری به طور قطع با رشدی آرام اما ادامه دار مواجه خواهد بود.

صعود ادامه دار بازار سهام در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، روح الله میر صانعی، دبیر کل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در خصوص روند بازار سرمایه در سال 95 با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: با توجه به اجرایی شدن برجام و رفع قدم به قدم محدودیت های بین المللی چشم انداز خوبی برای بازار سرمایه قابل پیش بینی است.

    به گفته وی رفع تحریم ها باعث تسهیل مراودات بین المللی می شود که آثار آن بر سودآوری شرکت های حاضر در بازار سرمایه قابل تامل است.

    وی معتقد است اگر از لحاظ اقتصادی مشکل خاصی مانند کاهش بیشتر قیمت جهانی نفت یا سیاست گذاری های خارجی یا داخلی برای اقتصاد وجود نداشته باشد سال 95 برای بازار سرمایه سالی رو به جلو و صعودی خواهد بود.

    دبیر کل کانون کارگزاران با تاکید بر اینکه بازار سرمایه در سال پیش رو روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد، اظهار داشت: اقتصاد کشور هم در این سال به طور قطع شاهد صعود و رشد است.

    وی رشد بازار سرمایه را مشروط دانست و افزود: البته نباید فراموش کرد که شیب صعود بازار سهام آرام خواهد بود و نباید از بازار انتظار جهش های سریع داشت.

    میرصانعی در خصوص این موضوع توضیح داد: مسلما تحولات پیش رو و تحولات مثبتی که تا امروز رخ داده تاثیری یک شبه بر سودآوری شرکت های بورسی نخواهند داشت به همین دلیل تاثیر مثبت آن نیز بر بازار سهام آرام آرام و قدم به قدم است.

    وی پیش بینی کرد بازار سرمایه در سال 95 با حرکتی مثبت در شیبی آرام ملایم همراه خواهد بود و خبری از رشدهای هیجانی و شدید نیست.

    وی با تاکید بر اینکه در سال جاری بازار رو به جلو می رود، ادامه داد : حرکت صعودی بازار هرچند آهسته و پیوسته است اما باعث بازگشت امید و انگیزه به بازار سرمایه خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه در مجموع بازار سرمایه در سال 95 ،روزهای مثبت و خوبی را خواهد داشت ،اظهار داشت: سال جاری برای بازار سهام سال پرباری است و حرکت شاخص ها در این سال رو به جلو خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها