عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

پیش‌بینی درآمد هر سهم پالایش نفت تبریز

عصر بازار- شرکت پالایش نفت تبریز در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴، مبلغ یک هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال زیان خالص برای پایان دوره در حساب‌های خود پیش‌بینی کرد.

پیش‌بینی درآمد هر سهم پالایش نفت تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پالایش نفت تبریز پیش‌بینی درآمد هر سهم 9 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "شبریز" اعلام کرد در دوره یاد شده، با سرمایه سه هزار و 884 میلیارد و 211 میلیون ریال، مبلغ 54 هزار و 14 میلیارد و 382 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خواهد داشت؛ که پس از کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن، سود ناخالص دوره، 542 میلیارد و 86 میلیون ریال برآورد شد.

    از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر و زیان عملیاتی مبلغ 438 میلیارد و 47 میلیون ریال محاسبه شد.

    به زیان عملیاتی نیز هزینه‌های مالی و مالیات افزوده و درآمدهای متفرقه از آن کسر شد و زیان خالص دوره به مبلغ  یک هزار و 384 میلیارد و 806 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 357 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها