عصر خودرو

کالاهای چینی همچنان صدرنشین واردات به ایران

عصر بازار- در اولین روز پس از تعطیلات نوروزی سه کشور چین، فیلیپین و فدراسیون روسیه در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار گرفتند و سه کشور عراق، چین و افغانستان نیز سرلیست کشورهای مقصد کالاهای صادراتی ایران بودند.

کالاهای چینی همچنان صدرنشین واردات به ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامانه جامع گمرک ایران، در روز شنبه - 14 فروردین ماه - به ترتیب از کشور چین معادل پنج میلیون و 35 هزار دلار، فیلیپین معادل دو میلیون و 779 هزار و از فدراسیون روسیه معادل دو میلیون و 777 هزار دلار کالا به ایران وارد شده است.

    همچنین در روز شنبه - چهاردهم فروردین ماه - به ترتیب «موز سبز تازه یا خشک شده»، «فولادهای ممزوج گرم تورد شده» و «برنج نیمه سفید شده یا کامل سفید شده» کالاهای عمده وارداتی به ایران بوده‌اند.

    به ترتیب در روز چهاردهم فروردین، از موز سبز تازه یا خشک شده، معادل چهار میلیون و 635 هزار و 517 دلار ، از فولاد ممزوج گرم تورد شده، معادل دو میلیون و 897 هزار و 643 دلار و از برنج نیمه سفید شده یا کامل سفید شده معادل یک میلیون و 88 هزار و 101 دلار کالا به کشور وارد شده است.

    همچنین در این روز سه کشور عراق، چین و افغانستان در صدر لیست کشورهای عمده مقصد صادرات ایران قرار گرفته‌اند و به ترتیب در این روز از ایران به عراق 14 میلیون و 816 هزار و 36 دلار، به کشور چین 12 میلیون و 587 هزار و 472 دلار و به کشور افغانستان سه میلیون و 593 هزار و 404 دلار کالا صادر شده است.

    همچنین در این روز از کالای «پلی اتیلن گرید فیلم باچگالی کمتر از94 درصد» معادل 9 میلیون و 13 هزار و 934 دلار، از کالای «قیر نفت» معادل سه میلیون و 310 هزار و 616 دلار و از کالای «سایرپلی اتیلن گریدبادی با چگالی 594» معادل سه میلیون و 205 هزار و 703 دلار کالا از ایران صادر شده است و این کالاها در صدر لیست کالاهای عمده صادراتی ایران قرار گرفته‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها