عصر خودرو

برنامه جدید افزایش تولید نفت ایران اعلام شد

عصر بازار- یک مقام مسئول از افزایش ظرفیت تولید نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب به بیش از سه میلیون بشکه در روز تا خرداد ماه امسال خبر داد.

برنامه جدید افزایش تولید نفت ایران اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، بیژن عالی پور درباره آخرین وضعیت افزایش تولید نفت خام ایران در مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان قطب تولید طلای سیاه ایران در دوران پساتحریم، گفت: سال گذشته تعمیرات اساسی گسترده‌ای بر روی ماشین آلات فرآیندی، کمپرسورها، توربین‌ها و سایر تجهیزات شرکت های بهره بردار نفت و گاز انجام شده است.

    مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به رکوردگیری انجام شده در اسفند ماه سال گذشته، تصریح کرد: آخرین رکوردگیری تولید نفت در حضور وزیر نفت انجام و در این رکورد گیری مشخص شد مناطق نفت خیز جنوب توان لازم برای بازگشت به تولید عادی را دارد،

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه فعالیت‌های نهایی برای بازگشت به شرایط عادی تولید در حال انجام است، در تشریح برنامه‌های افزایش تولید مناطق نفت خیز جنوب، اظهار داشت: هم اکنون بیش از 2 میلیون و 750 هزار بشکه در روز نفت خام تولید می شود.

    وی با اعلام اینکه براساس برنامه های ابلاغ شده، تا پایان خرداد ماه سال جاری به تولید روزانه 3 میلیون بشکه نفت خام خواهیم رسید، تاکید کرد: برای رسیدن به این میزان از توان تولید نفت خام از نیمه دوم سال 93 تا آبان سال گذشته، 14 هزار و 286 مورد اقدامات مهندسی و درون چاهی، 2808 مورد تعمیرات اساسی تجهیزات فرآورشی در واحد های نفت و گاز، 245 مورد تعمیرات اساسی ماشین های دوار و تعمیرات بسیاری بر روی خطوط لوله صادراتی انجام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها