عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

پیش‌بینی‌های سود "چافست" و "حتاید"

عصر بازار- شرکت افست، پیش‌بینی‌ سود به ازای هر سهم در سال مالی ۹۵ و شرکت تاید واتر خاورمیانه پیش‌بینی‌های سود به ازای هر سهم در دوره‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ و ۳۰اسفند ماه ۱۳۹۵ را ارایه دادند.

پیش‌بینی‌های سود "چافست" و "حتاید"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت افست، پیش‌بینی درآمد هر سهم مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    براساس این گزارش، "چافست"، با سرمایه 200 میلیارد ریال، در دوره سه ماهه، مبلغ 630 ریال سود به ازای هر سهم برآورد کرده است. شرکت افست، سود خالص شرکت را 125 میلیارد و 957 میلیون ریال در نظر گرفته است؛ که نسبت به سال 94، معادل 25 درصد افزایش نشان می‎دهد.

    شرکت تاید واتر خاورمیانه در گزارش پیش‌بینی درآمد هر سهم مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94، معادل 551 ریال سود به ازای هر سهم محاسبه کرد که نسبت به دوره گذشته، 65 درصد افزایش را نشان می‌دهد. سود خالص "حتاید" در دوره 9 ماهه ذکر شده، با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، مبلغ 550 میلیارد و 781 میلیون ریال برآورد شد.

    همچنین سود خالص این شرکت در گزارش پیش‌بینی درآمد هر سهم مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95، معادل 487 میلیارد و 707 میلیون ریال در نظر گرفته شد. سود به ازای هر سهم شرکت تاید واتر خاورمیانه، 485 ریال برآورد شده است که نسبت به دوره گذشته، 12 درصد کاهش را نشان می‌دهد. گفتنی است سرمایه "حتاید" در دوره 12 ماهه فوق، یک هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها