عصر خودرو

رئیس اتاق بازرگانی اتریش:

شرکت های اروپایی بی هیچ هراسی در ایران سرمایه گذاری کنند

عصر بازار- «کریستف لایتل» رئیس اتاق بازرگانی اتریش گفت، شرکت های اروپایی بدون هیچ هراسی از تهدید های سیاسی در ایران، در این کشور سرمایه گذاری کنند.

شرکت های اروپایی بی هیچ هراسی در ایران سرمایه گذاری کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، وی در مصاحبه با روزنامه «کلاینه زایتونگ» چاپ اتریش تاکید کرد: ایران نقش مثبتی در سوریه بازی می کند. همچنین تحریم ها علیه این کشور برداشته شده است و بنا بر این باید از فرصت پیش آماده استفاده کرد و حیف است که شرکت های اروپایی باور داشته باشند که به علت تهدید های سیاسی نباید با این کشور وارد فعالیت های تجاری و اقتصادی شد.
    رئیس اتاق بازرگانی اتریش با گفتن اینکه «اتریش بر پایه ارتباط بسیار عالی که با ایران بویژه در حیطه اقتصادی، همیشه یک شریک مطمئن در زمان های سخت به شمار می رود»، افزود: تحریم های بین المللی علیه ایران حتی تا امروز ساختار بسیار پیچیده ای دارد، و برای افزایش همکاری ها باید بسیاری از زوایای آن را مد نظر داشت.
    لایتل پیشتر نیز ضمن ابراز امیدواری به افزایش همکاری های شرکت های اتریشی با طرف ایرانی گفته بود: بعد از لغو تحریم ها، شرایط پویای اقتصادی برای ایران به وجود آماده است و این کشور می تواند در سطح بین المللی بهترین شرکای اقتصادی را برای خود پیدا کند.
    پنجشنبه 12 فروردین هشت تفاهم نامه همکاری به ارزش بیش از دو میلیارد دلار در زمینه خودرو، فولاد، دارویی، بخش های مهندسی با حضور محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی ایران و کریستف لایتل رئیس اتاق بازرگانی اتریش در وین به امضا رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها