عصر خودرو

مدیر تالار بورس البرز در گفتگو با «عصربازار»؛

چشم انداز مثبت بورس

عصر بازار- سهامدارن با بینش خرید کنند، با بینش از سهام خود نگهداری کنند و در آخر با بینش سهام را به فروش برسانند و هر عملی در بازار با دلیل انجام دهند.

چشم انداز مثبت بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، علی رضا نصرتی فر مدیر تالار بورس البرز در خصوص روند مثبت معاملات بازار سهام طی چند روز اخیر و علت ریزش شاخص در معاملات روز جاری گفت: اخبار مثبت و منفی در بازار سهام تاثیرگذار می باشد این در حالی است که به دنبال یک دوره مثبت در بازار، شاهد روز های منفی هم خواهیم بود.

    وی خاطرنشان کرد: مثبت های گذشته می تواند دلیلی بر کاهش قیمت معاملات روز جاری باشد.
    این کارشناس بازار سرمایه ابراز داشت: امید به آینده، اجرای برجام و تحول در بخش های مختلف همانند قرارداد های صنعت خودرو با شرکت های بزرگ دنیا و ... از جمله اخبار مثبت هستند که می توانند منجر به افزایش قیمت در سطح بازار شوند از سویی در نقطه مقابل نیز اخبار منفی بازار را با نوسان و کاهش قیمت مواجه خواهد کرد.
    مدیر تالار بورس البرز تصریح کرد: طی سالیان گذشته شاهد صعود و نزول طولانی مدت در بازار سهام بوده ایم از سویی به دلیل اینکه نوسان ذات بازار است باید با احتیاط و دید بلند مدت به سرمایه گذاری در بورس پرداخت.
    وی افزود: بازار طی چند وقت اخیر رکود و افت چند سال گذشته را جبران کرده است در همین حال می بایست سرمایه گذاری ها با دید بلند مدت و در شرکت هایی صورت گیرد که امید بیشتری نسبت به سایر صنایع به آینده دارند.
    علی رضا نصرتی فر بیان کرد: در باب تحلیل بنیادی، عوامل سیاسی و اقتصادی جهان در قیمت گذاری سهام تاثیر گذار خواهد بود.
    این تحلیلگر بازار سرمایه اذعان داشت: حجم و ارزش بالای معاملات نشان دهنده وجود امید در سطح بازار و بین سهامداران تالار شیشه ای است.
    مدیر تالار بورس البرز به سهامدارن توصیه کرد: سهامدارن با بینش خرید کنند، با بینش از سهام خود نگهداری کنند و در آخر با بینش سهام را به فروش برسانند و هر عملی در بازار با دلیل انجام دهند. 
    وی گفت: اینکه گفته می شود به دلیل اینکه شاخص در روند منفی قرار دارد پس بازار بد است، تعبیر مناسبی نمی باشد زیرا در کنار شاخص باید حجم و ارزش معاملات هم مد نظر قرار گیرد. از سویی در بازار بد می توان به سود رسید و از سویی دیگر، در بازار خوب هم امکان ضرر وجود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها