عصر خودرو

فردا و در اولین عرضه امسال خصوصی سازی؛

بلوک ۶۰ درصدی پالایش نفت کرمانشاه روی میز فرابورس می‌رود

عصر بازار- بلوک ۶۰ درصدی سهام پالایش نفت کرمانشاه به عنوان اولیه عرضه امسال دولت، به قیمت پایه هر سهم ۴۲ هزار و ۴۳ ریال فردا(دوشنبه) روی میز فرابورس ایران می رود.

بلوک ۶۰ درصدی پالایش نفت کرمانشاه روی میز فرابورس می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بلوک 60 درصدی سهام پالایش نفت کرمانشاه شامل 80 میلیون و 927 هزار و 160 سهم به عنوان اولیه عرضه سازمان خصوصی سازی در سال 95 فردا و در شانزدهمین فروردین  در بازار سوم فرابورس ایران روی میز فروش می رود.

    بر اساس این گزارش؛ این میزان سهام به قیمت پایه هر سهم 42 هزار و 43 ریال و ارزش کل پایه سه هزار و 402 میلیارد و 420 میلیون و 587 هزار و 880 ریال، با سپرده شرکت در مزایده 102 میلیارد و 72میلیون و 617 هزار و 637 ریالی به صورت 10 نقد و بقیه اقساط 8 ساله توسط کارگزاری بانک ملی ایران عرضه شود.
    همچنین موضوع فعالیت این شرکت، پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی، و در حال حاضر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران دارنده 60 درصد سهام شرکت پالایش نفت کرمانشاه است و 40 درصد دیگر سهام این شرکت نیز به سهام عدالت تعلق دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها