عصر خودرو

مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن در گفتگو با «عصربازار»؛

نوید روزهای خوش در بورس

عصر بازار- با نگاهی به پیش بینی ها در خصوص وضعیت اقتصادی کشور، سال ۹۵ با توجه به حجم معاملات می تواند برای بازار سرمایه سالی مناسب ارزیابی شود زیرا شاهد ورود افرادی هستیم که به بازار سرمایه امید نداشتند. از همین رو این مهم، عاملی در راستای تحرک بازار و ایجاد وضعیت مناسب برای سال جاری محسوب می شود.

نوید روزهای خوش در بورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، حامد ستاک مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن در خصوص روند مثبت معاملات بازار سهام در سال جدید گفت: بازار سرمایه،  بازاری منقطع نیست و نمی توان انتظار داشت با تغییر سال از 94 به 95 رویه ها تغییر کند از همین رو  بازار در حال حاضر، روند سال گذشته را ادامه می دهد.

    وی خاطرنشان کرد: بازار سهام در ماه های پایانی سال گذشته با توجه به اتفاقاتی که در زمینه های مختلف رخ داد و از سوی دیگر، پیش بینی هایی که فعالان در خصوص گشایش سیاسی و اقتصادی داشتند، وضعیت مساعدتری را تجربه کرد.
    این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: گمانه زنی بازار در بین صنایع مختلف بر این اساس است که صنعت خودرو یکی از صنایعی است که می تواند به سرعت خود را با وضعیت جهانی منطبق کند.
    حامد ستاک ابراز داشت: فعالیت صنعت خودرو با نوسانات مثبت و منفی در حجم های بالا صورت می گیرد.
    مدیر معاملات کارگزاری بانک مسکن با اشاره به روزهای آتی بازار سهام نیز اذعان داشت: با نگاهی به پیش بینی ها در خصوص وضعیت اقتصادی کشور، سال 95 با توجه به حجم معاملات می تواند برای بازار سرمایه سالی مناسب ارزیابی شود زیرا شاهد ورود افرادی هستیم که به بازار سرمایه امید نداشتند. از همین رو این مهم، عاملی در راستای تحرک بازار و ایجاد وضعیت مناسب برای سال جاری محسوب می شود.
    این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: حجم معاملات نشان دهنده فعالیت بازار است و چنین فرآیندی در جهت مثبت و منفی که نوسان تلقی می شود، از مهم ترین خصوصیات بازار سرمایه است.
    وی افزود: وجود خریدار در وضعیت مثبت و منفی، نوید روزهای خوشی را در بازار برای سال جاری می دهد.
    حامد ستاک به سهامداران توصیه کرد: سهامداران باید از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند. از طرفی در صورت وجود وقت و دانش کافی با توجه به تحلیل  اقدام به خرید و فروش کنند. اما در نقطه مقابل، در صورت نبود وقت و دانش کافی، سرمایه گذاران بهتر است با استفاده از مشاوران مجرب و عدم استفاده از رفتارهای توده ای و هیجانی به معامله در بورس بپردازند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها