عصر خودرو

تولید نفت روسیه رکورد زد

عصر بازار- تولید نفت روسیه به بیشترین میزان از بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوری رسید، این در حالی است که طرح فریز نفتی همچنان در هاله‌ای از ابهام و تردید قرار گرفته است.

تولید نفت روسیه رکورد زد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، تولید نفت روسیه به بیشترین میزان از بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوری رسید، این در حالی است که طرح فریز نفتی همچنان در هاله ای از ابهام و تردید قرار گرفته است.

    در همین حال تولید نفت خام و سبک روسیه در ماه گذشته میلادی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 2.1 درصد افزایش پیدا کرد و به رقم 10 میلیون و 912 هزار بشکه در روز رسید ضمن اینکه بیشترین میزان تولید نفت روسیه در سال جاری میلادی به ماه ژانویه با رقم 10.910 میلیون بشکه در روز تعلق داشت.

    این در حالی است که روسیه به همراه عربستان سعودی به دنبال رایزنی بر سر اجرای طرح فریز نفتی و کاهش تولید نفت به میزان سطح تولید ماه ژانویه بودند.

    همچنین بر اساس اظهارات «الکساندر نواک»  وزیر انرژی روسیه صادرات نفت این کشور در ماه مارس با 10 درصد رشد به رقم 5.59 میلیون بشکه در روز رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها