عصر خودرو

اواخر اردیبهشت‌، زمان برگزاری مناقصات نفتی؛

توتال هم برای آزادگان وارد مناقصه می‌شود

عصر بازار- اواخر اردیبهشت‌ماه امسال نخستین مناقصه نفتی به منظور انعقاد قرار‌داد همکاری برای توسعه میادین نفتی ایران برگزار می‌شود که به گفته یکی از معاونین شرکت ملی نفت برگزاری این مناقصات مبنای انعقاد تمام قرار‌دادهای نفتی خواهد بود.

توتال هم برای آزادگان وارد مناقصه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی کاردر درباره‌ی وضعیت برگزاری مناقصات در سال جدید عنوان کرد: همچنان مطالعه میادین از سوی شرکت‌های نفتی بین‌المللی در حال انجام است و در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه امسال باید منتظر برگزاری نخستین مناقصه نفتی باشیم.

    وی با اشاره به این‌که نخستین مناقصات نفتی انتهای اردیبهشت‌ماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: قرار‌داد محرمانگی با تجار به منظور اطلاعات فنی آزادگان است که به این شرکت داده شده است.

    معاون سرمایه‌گذاری شرکت نفت تصریح کرد: همه قرار‌دادهای نفتی در قالب مناقصه امضاء خواهند شد.

    کاردر درباره‌ی امضای قرار‌داد محرمانگی با توتال در مورد میدان آزادگان افزود: این قرار‌داد تنها برای دادن اطلاعات فنی این میدان به این شرکت بوده است و محرمانگی آن به منظور تعهد این شرکت در مورد حفظ اطلاعات فنی آزادگان است.

    وی ادامه داد: با این حال برای انتخاب شرکت فعال در آزادگان نیز مناقصه برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها