عصر خودرو

آمار اقتصادی ژاپن، آسیا را زمینگیر کرد

عصر بازار- بازارهای آمریکا در آخرین روز معاملاتی هفته و در شروع ماه آوریل با افزایشی نسبی همراه شدند در حالی که انتشار گزارش افزایش میزان مشاغل در این کشور توانست امیدهای اقتصادی سرمایه گذاران را بارور کند.

آمار اقتصادی ژاپن، آسیا را زمینگیر کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این بازار شاخص اس اند پی با رشد 0.6 درصدی همراه شد در حالی که شاخص داوجونز هم رشد 0.6 درصدی را از آن خود کرد و شرکت ویزا کارت در این بین با افزایش 1.4 درصدی قیمت سهام معاملات را به پایان برد.

    در ادامه، شاخص نزدک با رشد 0.9 درصدی همراه شد و بهترین عملکرد خود را نسبت به 6 هفته گذشته به ثبت رساند.

    در بازارهای اروپایی، انتشار گزارش میزان مشاغل آمریکا نتوانست بازارهای این منطقه را نجات دهد در حالی که آمار منفی اقتصادی منتشر شده از سوی ژاپن منجر شد بازار این منطقه سه ماهه دوم سال 2016 را با افت شاخص ها آغاز کند.

    در این بازار هم، شاخص استاکس با کاهش 1.3 درصدی رو به رو شد در حالی که قیمت نفت نیز روند منفی را از خود به جای گذاشت.

    شاخص داکس آلمان افت 1.7 درصدی را از آن خود کرد و فرانسه با افت 1.4 درصدی شاخص کک رو به رو شد. در حالی که شاخص فوتسی در لندن نیز با افت 0.4 درصدی آخرین روز معاملاتی هفته را به پایان برد.

    اما بازارهای آسیا نیز از این روند منفی در امان نماندند و انتشار آمارهای ناامید کننده از اقتصاد ژاپن این متغیرها را در مدار منفی قرار داد.

    در این بازارها، شاخص نیکی ژاپن افت 3.5 درصدی داشت در حالی که بورس هنگ کنگ شاهد افت 1.3 درصدی شاخص اصلی شد. در سنگاپور افت شاخص اصلی به 0.7درصد رسید در حالی که تنها شانگهای چین رشد 0.1 درصدی را تجربه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها