عصر خودرو

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران:

تعرفه واردات باید در جهت رشد صادرات تعیین شود

عصر بازار- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: باید تعرفه های واردات هوشمندانه و در جهت افزایش صادرات تغییر کند تا درآمد دولت نیز افزایش یابد.

تعرفه واردات باید در جهت رشد صادرات تعیین شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا صالحی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به رقم درآمدهای نفتی در بودجه سال 95 گفت: براساس آنچه که درخصوص قیمت نفت در بازار های جهانی مشاهده می شود احتمال کاهش مجدد قیمت ها وجود دارد و همین امر نگرانی بابت کسری بودجه سال 95 را بیشتر می کند.

    وی افزود: برای جبران کاهش قیمت نفت دولت باید صادرات را در اولویت قرار دهد و باتوجه به بازار 400 میلیونی منطقه بایداز این فرصت استفاده بهینه شود.

    صالحی تصریح کرد: در دولت باید یک معاونت توسعه صادرات ایجاد شود چرا که در حال حاضر برخی از وزارتخانه های مرتبط با صادرات درگیر مسائل روزانه هستند و آنچنان که باید به صادرات توجه ویژه نمی شود.

    عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: باید تعرفه های واردات، هوشمندانه و در جهت افزایش صادرات تغییر کند تا در آمد دولت نیز افزایش یابد ضمن اینکه از خام فروشی جلوگیری شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها