عصر خودرو

برای منطقه اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام شد

احتمال کاهش رتبه شرکت‌ها توسط مودیز

عصر بازار- موسسه رتبه‌بندی مودیز اعلام کرد چشم‌انداز کلی بخش شرکت‌های غیر مالی منطقه اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا(EMEA) برای سال ۲۰۱۶ همچنان با ثبات است، اما به‌دلیل کاهش طولانی‌مدت قیمت کالاها و تاثیر این مساله بر کشورهای صادرکننده نفت، ریسک‌ها افزایش یافته‌اند.

احتمال کاهش رتبه شرکت‌ها توسط مودیز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، چشم‌انداز با ثبات به این معنی است که موسسه رتبه‌بندی مودیز پیش‌بینی می‌کند عوامل اساسی اقتصاد کلان در منطقه اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا، به‌ویژه در حوزه یورو، به‌طور قابل‌توجهی تغییر نخواهند کرد.

    از دسامبر 2015 تاکنون بیش از نیمی از چشم‌انداز‌های بخش صنعتی که شرکت‌های منطقه اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا را تحت پوشش قرار می‌دهند با ثبات بوده‌اند و فقط چشم‌انداز شرکت‌های فولاد اروپا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، کشتیرانی جهانی و شرکت‌‌های شیمیایی آمریکای شمالی و اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا منفی شده است. با این وجود ژان میشل کارایون، معاون ارشد مودیز، می‌گوید:«تعداد چشم‌اندازهای منفی یا رتبه‌هایی که قرار است برای کاهش مورد بازبینی قرار گیرند در بالاترین سطح خود از فصل سوم سال 2013 تاکنون قرار دارد و علت این مساله این است که شرکت‌های فعال در زمینه کالاها و نفت و گاز در معرض بازبینی برای کاهش رتبه قرار دارند.» او افزود: «انتظار داریم به‌دلیل کاهش رتبه شرکت‌های نفت و گاز و دیگر کالاها، در سال 2016 تعداد کاهش رتبه‌ بیشتر از افزایش رتبه‌ در منطقه اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا باشد. این کاهش رتبه‌ها در چهار یا پنج ماه نخست امسال روی خواهد داد؛ زیرا در این مدت بازبینی شرکت‌های فعال در این بخش‌ها و بازارهای نوظهور تکمیل می‌شود.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها